zaterdag 23 maart 2013

durf te vragen

haha de titel zegt het al durf te vragen!

nou daar komt die

waar kopen jullie je washi tape/ masking tape??

ik wil ook graag aan de slag maar zie zulke verschillende prijzen dat ik dacht ik gooi het in de groep
nee de action was al leeg :)

de iemand een goede tip?

hebben jullie gezien dat ik wat dingen op de ruilen pagina heb gezet?

Verder ben ik wel creatief bezig geweest maar kan het nog niet laten zien want het is voor een swap maar ik vond het in elk geval leuk om te doen en doordat het voor een swap is moet ik het ooke cht uitvoeren dus een goede stok achter de deur als ik het verstuurd heb laat ik uiteraard fotos zien

6 opmerkingen:

  1. oww meis wilde de action al zeggen
    HEMA ( weet ik niet zeker )
    heb ook wel eens gehoord bij de xenos

    succes hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op je vragen heb ik geen antwoord, maar naar je creatie ben ik wel heeeeeeeel erg nieuwsgierig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Action bij ons (Roermond) had weer nieuwe!!
    Bij http://www.cchobby.nl/masking-tape-15-mm-oslo-2x5-m.aspx hebben ze ook hele mooie, maar daar zijn de verzendkosten wel hoog....welnog heel veel andere knutselspulletjes, dus een gevaarlijke site....
    Bij Pipoos hebben ze ook hele mooie.
    Bij Hema hebben ze er idd ook.
    Als je even googled vind je heel veel kleine webwinkeltjes die er verkopen, daar zijn de verzendkosten meestal niet zo hoog....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb nog een hele mooie voor je gevonden, met lage verzendkosten:
    http://www.dreamkey.nl/c-1166157/tape-stick/

    -xxx-
    Reggie

    BeantwoordenVerwijderen