zaterdag 6 april 2013

lapswap

al bloggend kwam ik vorige week (of was het de week ervoor )
op het blog van  mamarieke

ze organiseert een lapswap  je stuurt 4 lapjes van 50 * 50 cm en je krijgt er vier terug 
leuk ik ben de lapjes kast ingedoken en heb er vier uitgezocht ze liggen klaar om verzonden te worden

doe jullie ook mee?
mamarieke lapswap!



verder heb ik nog leuke post gehad van angelique en reggie maar kan even geen foto's maken dus er volgt z.s.m. een nieuwe blog met foto's  want dat verdienen deze enveloppes welke ik ontving :)

1 opmerking:

  1. Hallo Crea Bea,

    Vandaag lag bij mij de envelop van de lapswap van Mamarieke op de mat met daarin een lapje van jou. Ik heb het rood witte lapje met roosjes, stipjes en strikjes ontvangen en ik vind het een schattig lapje waar ik zeker iets leuks mee ga maken.
    Bedankt voor het leuke lapje. Ik hoop dat jij ook leuke lapjes hebt ontvangen en ik wens je daar veel creatief plezier mee (als je naaimachine weer bruikbaar is).
    En ik ga je ook volgen.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen