donderdag 18 april 2013

round robin en alweer post

 vandaag viel weer een dikke enveloppe in de bus dit keer van cream@

Ik had daar een troost give away gewonnen nou haal dat troost maar weg hoor was een enveloppe vol met leuke spullen
ze schreef al op haal blog dat iets moest drogen ik neem aan dat dat het geurklei hangertje was en ben dan ook erg benieuwd hoe ze dat gemaakt heeft
cream@ geef je ons nog een tipje van de sluier of een tutorial?
hier nog een foto van alles wat ik gekregen heb
 
wat zat er allemaal in ; nou heel veel:)
twee mooie enveloppe
twee labels
een stoffen hartje
twee kaarsjes
een klei geurhanger
vier zeepjes
een vlinderknijper
en ...
een zomers ambandje
en een stempel
 
Kortom ik ben vreselijk verwend !
 
en laat deze stempel nou precies zijn wat ik zelf nog wilde gaan maken voor de round robin
 
 
Binnenkort doe ik weer mee aan een rondje round robin

helemaal leuk natuurlijk!
 als  basisboekje gebruik ik de  moliskine volant plain 13x21 cm ideale boekjes hiervoor
super sterk en ze kunnen heel veel hebben en ze scheuren niet
de kale boekjes zijn binnen (ja meervoud aangezien ik ze goedkoper kon krijgen :)
dus mocht je een boekje nodig hebben  laat het me weten we komen er vast wel uit

ik doe hier voor de tweede keer aan mee en ik vind het een super goede stok achter de deur om ideeën echt uit te voeren en op het eind komt je eigen boekje dan thuis vol met creatieve uitspattingen van andere helemaal leuk!
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat het goed is aangekomen. Ik zal op mijn blog nog een tipje van de sluier oplichten.... Wordt waarschijnlijk korggen, want ik heb de pap voor vandaag op...groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh, jij bent ook al zo heerlijk verwend!!! Zo leuk om leuke en lieve post te ontvangen!!

    Als ik terug in NL ben, wil ik ook eens aan het DMS-project meedoen, lijkt me ook errug leuk!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen